سلام بر همه ، نام من ولدیا است و من راننده تاکسی هستم.
من در بلغارستان زندگی می کنم و خدمات انتقال را در جهت بلغارستان – استانبول-بلغارستان به مردم ارائه می دهم. تجارت با فصلی مشخص (تابستان). در خارج از فصل ، من در تلاش برای تقویت جایگاه خود در این اینترنت هستم.
تصمیم گرفتم گروه مشاغل راهاندازی کنم و از سیلی ، قلم جادویی و سایر نکات سپاسگزارم.
اکنون 40-40٪ بازده حاصل از TOP10. من جادوگران ، شبکه های اجتماعی را می کشم. اما در شبکه های اجتماعی احساس می کنم که نمی توانم به کیفیت دست یابم.
بنابراین ما:
من دو جهت انتقال دارم.
اول: انتقال فردی. مشتری از قزاقستان 60٪ (از آنجا که هیچ منشور در BG وجود ندارد) پرواز برای ترکیه و رانندگی به بلغارستان برای آنها آسانتر است. و همچنین از کشورهای دیگر کشورهای مستقل مشترک المنافع که می خواهند بلیط خود را صرفه جویی کنند (معمولاً خانواده های 4 نفره). در این حالت کل ماشین پرداخت می شود. میانگین مبلغ 170 یورو است.
دوم: جایگزینی برای اتوبوس ها برای مسافران مجرد. امسال یک ماشین دوم گرفتم ، راننده را زمین می زنم و برنامه روزانه خود را قرار می دهم. انواع مشتری ها: مسافرت به تنهایی یا با هم (مسافرت از یک راه) – هزینه یک مکان برای آنها 50 یورو خواهد بود. تعطیلات در بلغارستان که می خواهند برای چند روز به استانبول بروند. به عنوان یک قاعده ، اینها کسانی هستند که در بلغارستان آپارتمان دارند و به عنوان یک کلبه تابستانی به اینجا می آیند. در اینجا هزینه 60 یورو در هر سفر دور خواهد بود.
در اینجا یک پرتره از مشتری است.
گروه VKontakte
چه شده است؟ گروه ایجاد شده و قاب. بررسی.
چه کاری انجام می شود؟ گروه های محلی تجزیه شدند ، اکنون از آنها دعوت شده است. قیمت تازه وارد 3 روبل است.
نکته اصلی که امشب به من مراجعه کرد.
دو جهت. مسیرها مشابه هستند اما با توجه به بخش مشتری و قیمت تا حدودی متفاوت هستند. بنابراین ، اولین سؤالات :
1. شما چه فکر می کنید ، چه کاری بهتر است انجام شود – دو گروه جداگانه یا در همان گروه برای جدایی قرار دارند.
2. اگر من آن را در همان گروه انجام دهم ، می بینم جدایی این بخش ها از طریق ایجاد فرم سفارش انتقال ( سؤال: چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟ ) که در آن مشتری به شما امکان می دهد بصورت جداگانه یا به طور کامل ماشین رزرو کند.
3. محتوا. در حالی که من این نوع مطالب را می بینم: الف) بررسی ها (واقعی / fecc) ، ب) عمر شرکت (علا "ما به ماشین خدمت کردیم" "صندلی های کودک جدید داریم") – اما آیا مشتری به این نیاز دارد؟ ج) عکس های زیبا با ارسال های کوتاه در استانبول (قصد دارم به برخی از فیس بوک های خارجی بچسبم). د) فیلم های کوچک از بلغارستان (دریا ، آب و هوای خوب) – بر خاطرات مشتریان از تابستان و دریا فشار می آورد. چه نوع دیگری از مطالب را می توان توصیه کرد؟
4. طراحی و عملکرد فعلی گروه. آیا مدارس مخرب وجود دارد؟
تاکنون ، پس. من ممنون از هرگونه توصیه و راهنمایی هم در VK و هم در سایر مناطق.
.