از اول نوامبر تا به امروز ، تمام آمارها به هم ریخته است ، از 55،000 پوشش به 35،000 ، دارایی از 60،000 شوک در روز به 35000 سقوط کرد ، RSVK 60٪ در حال حاضر غرق شد. هر کاربر پنجم که رکورد را مشاهده می کند ، آن را دوست دارد – اما حتی محتوایی که برای مشترکان خوشایند باشد ، پوشش بالایی نمی گیرند (به جز مواردی که در توصیه هایی قرار می گیرند نه برای مشترکین جامعه) آیا اکنون روش هایی برای مقابله با این نوآوری ها وجود دارد؟ شاید کسی قبلاً پس از انجام برخی آزمایشات با محتوای
نتایج مثبتی را مشاهده کرده باشد.