به عنوان مثال: هدایا ، بسته های برچسب ، سکه های VK ، و غیره.
شرایط مجاز
هر مسابقه خلاق که مربوط به افزایش تعداد VK نیست ؛ [
به عنوان مثال: چه کسی بهترین شعر را می خواند ، بهترین نقاشی های دیواری را ترسیم می کند ، معما را اول حدس می زند و غیره.
شرایط ممنوع
شرایطی که باعث افزایش شمارنده سایت می شود: مانند ، ارسال مجدد ورودی ها ، پیوستن به یک انجمن ، و غیره
به عنوان مثال: "یک کاربر تصادفی که این ورودی را به دیوار خود اضافه می کند ، 10 رأی می گیرد."
با سایر جوایز مسابقه می یابد.
به عنوان مثال: کالاها ، بلیط ها ، تخفیف ها و غیره
مجاز توسط lovia
کارهای خلاقانه که مربوط به افزایش پیشخوان های VK نیست ؛ [
یک علامت لایک را فقط روی سوابق مسابقه بگذارید ؛
رکورد مسابقه را در دیوار خود به اشتراک بگذارید ؛
مشترک در جامعه ای که در آن منتشر شده است. ورودی مربوط به رقابت ، یا در خبرنامه آن یا در مورد اطلاع رسانی از ارسال های جدید در جامعه ؛
مشترک شدن در یک منبع اضافی: یک انجمن VK دیگر (یا توزیع آن ، یا اعلان های ارسال های جدید در آن) یا یک سایت دیگر (به عنوان مثال یک کانال YouTube).
اگر این مسابقه شرط اشتراک را دارد یک منبع اضافی ، سابقه ای از آن را تبلیغات در نظر گرفته است. مهم نیست که چگونه جامعه و منبع اضافی به هم وصل می شوند (حامی مسابقه ، یک گروه مدیر دیگر ، نمایندگی انجمن در سایر شبکه های اجتماعی). سوابق تبلیغاتی نمی توانند بر روی دیواری بالاتر از حد تعیین شده ثابت و منتشر شوند – این نقض بند 5.13.4 است. قوانینی برای استفاده از وب سایت VKontakte.
شرایط ممنوعه
تبلیغ با پایان یافتن مقدار مشخصی از هر پیشخوان پایان می یابد: تعداد اعضای جامعه ، لایک ، تعداد لایک و غیره. همچنین اگر پیشخوان به مقدار خاصی برسد ، نمی توان اعلام افزایش جایزه داد.
مثال: "ما ماشین را بازی می کنیم وقتی که این رکورد یک میلیون repost جمع کند."
با استفاده از چنین شرایطی فرصت های بزرگی برای کلاهبرداری ایجاد می شود: سطح بیش از حد بالا می تواند منجر به این واقعیت شود که کاربران خانگی را به یک پست به اشتراک بگذارید، و جایزه بنابراین هیچ کس خواهد شد. علاوه بر این ، این شرایط بازار "تقلب" را تحریک می کند ، که برای VKontakte بسیار مضر است. جزئیات خطرات "تقلب".
برنده مسابقه با تعداد علائم "اشتراک" یا "مانند" در قسمت مسابقه در صفحه خود مشخص می شود.
مثال: "کسی که بیشترین لایک ها را جمع می کند و ارسال می کند در زیر کپی رکورد در مورد رقابت. "
این مسابقات نه توسط افراد فعال اجتماعی ترین ، بلکه توسط کسانی که دستور" تقلب "بر روی منابع ممنوعه در VK یا دوستان pester را صادر می کنند ، درخواست می کنند تا یک رکورد به اشتراک بگذارند.
در بیش از یک منبع اضافی مشترک شوید.
مثال: "به 40 انجمن بعدی بپیوندید و ما قرار خواهیم داد شما به هر تلفن 50 روبل احتیاج دارید. ”
این تجسم یک تبادل اجتماعی در داخل سایت است. جزئیات در مورد چرا ما با این پدیده دست و پنجه نرم می کنیم.
عضویت در صفحه شخصی VKontakte.
مثال: "مشترک در انجمن ما" Boots-Walkers "و مدیر ساپوگین Skorokhodov برای دریافت 20٪ تخفیف." [19659002] چنین شرایطی در اکثریت قریب به اتفاق موارد برای تبلیغ آشکارا صفحات شخصی استفاده می شود. طبق قوانین سایت ، تجارت باید در جوامع انجام شود. اکنون که "پیام های جامعه" و "کالاها" وجود دارد ، استفاده از گروه ها و صفحات عمومی برای تجارت حتی راحت تر شده است.
انجام مسابقات بدون جایزه از پیش تعیین شده ممنوع است. [جایزهبایدازاینجایزهاستفادهشود
مثال: "کالا را از دیواره ما پس انداز کنید ، در پایان هفته کالاهای N را انتخاب خواهیم کرد که از بین کسانی که سابقه مشترک را دارند ، انتخاب خواهند شد."
بسیاری از کاربران مدخل ها را در دیوار خود کپی می کنند ، اما در عین حال ، آنها حتی از دریافت جایزه نیز محروم می شوند ، زیرا ممکن است در آن کالاهای N. موجود نباشد.
مسابقات برای فعالیت در جامعه
ما می توانیم تجلی فعالیت را در جامعه به عنوان یک شرط تعیین کنیم. به عنوان مثال ، شرکت کنندگان را با علائم "مانند" یا اظهار نظر مکتوب ارزیابی کنید. با این حال ، این فعالیت باید در سطح جامعه باقی بماند و میزان آن نباید با شرایط مسابقه تعیین شود (برای مثال ، حداقل در 10 پست گروه کلیک کنید).
یک نمونه معتبر: "کسانی که بیشترین امتیاز را جمع می کنند ، جوایز دریافت می کنند. برای علائم "مانند" – 1 امتیاز ، برای اظهار نظر در مباحث – 2 امتیاز "
پاداش دادن فعالیت در قالب بازپرداخت ممنوع است. دوستان قطعاً نمی گویم متشکرم اگر شروع به بمباران آنها با صدها repost کنید.
بازی برچسب و سایر اشیاء سایت در مسابقات برای فعالیت غیرقابل قبول است.
مسابقات و تبلیغات با یک جایزه مشترک
اگر نتیجه عمل پاداش یک شرکت کننده خاص اعلام نشود. ، و جایزه کل ، فقط در این حالت شما می توانید وقتی به تعداد مشخصی از لایک یا نظر برسید ، مسابقه را تمام کنید. اما نه reposts و نه تعداد شرکت کنندگان در جامعه. یک مثال معتبر: "بیایید 1000،000 لایک در این رکورد جمع کنیم و یک آلبوم موسیقی جدید ضبط می کنم."
مقررات عمومی برای انواع مسابقه ها و تبلیغات
جمع بندی اجباری عمومی از عمل. کمبود اطلاعات در مورد برنده و همچنین پاک کردن ورودی با مسابقه قبل از جمع بندی نتایج ، می تواند عواقب جدی برای جامعه به همراه داشته باشد. لطفاً تاریخ جمع بندی نتایج را مشخص کنید یا در غیر این صورت مشخص کنید که شرکت کنندگان چه زمانی یا تحت چه شرایطی می توانند بفهمند چه کسی در این مسابقه برنده شده است.
یک رهبر نمی تواند برنده مسابقه ای باشد که در جامعه خود برگزار می شود ، به جز نقاشی های خلاق ، جایی که برنده انتخاب می شود
تشویق مشارکت هدفمند کاربران در جامعه از جمله نوشتن پیام های شخصی ، استفاده از ذکرها ، ارسال دعوت نامه به گروه ها یا رویدادها و غیره به هر طریق ممنوع است. [19659002] مثال های نامعتبر: "دوستان N را به گروه دعوت کنید" ، "از دوستان N در نظرات یادداشت کنید" ، "پیام های شخصی بنویسید برای افراد N" و غیره.
این منجر به ارسال نامه های ناخواسته توسط دست کاربران می شود ، که این بسیار شک است.
قوانین انجام مسابقات در VK از جامعه رسمی VK گرفته شده است ، VKontakte برای جوامع "
پست ویرایش شده است .Looki: 30 10 2019 – 07:40
.
