سرعت در هدف تا حد زیادی به جمعیت شهر بستگی خواهد داشت.
هنگامی که این شهر تا 500 هزار نفر ، تا 1 میلیون و بیش از 1 میلیون نفر برسد ، تفاوت در الگوریتم های جاذبه وجود دارد.
به طور کلی ، شما نیاز دارید:
1 ) چندین خلاقیت را برای مخاطبان گسترده آزمایش کنید تا افراد به خوبی مشترک شوند ، چنین 4-5 تبلیغی را بیابید.
2) حفظ مخاطب را تنظیم کنید تا مخاطبی که کلیک کرده و مشترک شده است را از دست ندهید.
3) پیچیده از این 4-5 چیز 2-3 ، بقیه را تا زمانی که اولین خسته نشوند در انبار خود نگه دارید
4) بعد ، یا بقیه را روشن کنید اطلاعیه های موجود ، یا موارد اول را مجدداً راه اندازی کنید (باید وضعیت را از قبل جستجو کنید)
5) شما مخاطب ذخیره شده را از طریق یک retarget گسترش می دهید – یک مخاطب مشابه
6) خلاقان خود را دوباره تنظیم کنید ، اکنون در یک مخاطب مشابه
7) در طول مسیر ، بخش
در مورد مادران ، می توانید به عنوان نمونه بخشی از این قرار دهید:
– در مکانی معین می روید
– می رود به یک مرکز خرید خاص
– در دانشگاه / مدرسه
– تحصیل می کند. کودک 1-3-5 ساله (تقسیم بر سن)
– در کدام منطقه زندگی می کند
این 5 بخش است ، که من به سرعت از آن استفاده کردم ، فکر می کنم می توانم 15-20 را پیدا کنم.
برای نجات مخاطب ، یک فیلم مفید در کانال یوتیوب دارم ، به شما توصیه می کنم موفقیت را ببینید!
.