با گسترش coronavirus ، شرکت های دولتی و خصوصی و نهادهای دولتی برای کار با خانه از کارکنان خود خواسته می شوند ، فشارهای پیش بینی نشده ای را برای انواع فن آوری های شبکه ایجاد می کنند و باعث ایجاد پهنای باند و نگرانی های امنیتی می شوند. آنچه در زیر می آید ، جمع آوری اخبار و به روزرسانی های ترافیکی است که شبکه جهانی در صورت نیاز به روز رسانی می کند تا بتواند از وضعیت همیشه در حال تغییر استفاده کند.

به روز رسانی 4.17

AT&T گزارش داد که بیشتر افراد برای تماس تلفنی و تصویری تصمیم می گیرند که ترافیک ایمیل 25٪ کاهش یابد. کنفرانس ویدئویی با بیش از 470k تماس با جلسه Webex در 9 آوریل در حال افزایش است ، بالاترین در طول همه گیری COVID-19. همچنین اظهار داشت که پیام رسانی فوری ، از جمله ترافیک متن از برنامه ها و سیستم عامل های پیام رسانی ، از هفته قبل کمی کاهش یافته است ، اما در کل نزدیک به 60٪ است.

برای دومین هفته مستقیم ، Verizon گزارش داد که اساساً استفاده از داده ها است. هفته ای صاف یا پایین در طول هفته – از جمله بازی ، پخش ویدئو ، اتصالات شبکه خصوصی مجازی (VPN) ، مرور وب و رسانه های اجتماعی – نشانگر این است که مردم در روال جدید خود مستقر شده اند.

عملکرد اینترنت در بالا به گفته BroadbandNow ، 200 شهر تا 15 آوریل به پیشرفت خود ادامه دادند. این شرکت گزارش داده است که 91 شهر (45.5٪) کاهش سرعت بارگیری را تجربه کرده اند که نسبت به هفته گذشته از 97 (48.5٪) کاهش یافته است. 135 شهر (67.5٪) سرعت بارگذاری را تجربه کرده اند که این بار دیگر از کل هفته گذشته 139 (69٪) کاهش یافته است. فقط در دو شهر کاهش سرعت بارگیری قابل توجهی بیش از 40 درصد از محدوده این هفته تجربه شده است: اوانسویل ، ایندیانا و سنت پاول ، مینسوتا.

اووکا گزارش داد که از 15 آوریل ایالات متحده شاهد افزایش بسیار ناچیزی بوده است. در میانگین سرعت بارگیری از طریق باند پهن موبایل و موبایل هنگام مقایسه هفته 6 آوریل با هفته قبل. به طور خاص سرعت متوسط ​​بارگیری در باند پهن ثابت در هفته 6 آوریل در کینگ کانتی ، واشنگتن بسیار اندک افزایش یافت در حالی که سرعت بارگیری موبایل نسبت به هفته قبل نسبتاً مسطح بود. شهرستان سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا شاهد افزایش میانگین سرعت بارگیری نسبت به پهنای باند ثابت در طول هفته 6 آوریل بود ، در حالی که سرعت بارگیری موبایل همچنان صاف است. در مقایسه با هفته 6 آوریل با هفته قبل ، وستچستر نیویورک شاهد کاهش میانگین سرعت بارگیری نسبت به پهنای باند ثابت بود. سرعت بارگیری موبایل در مدت مشابه افزایش یافت.

به روز رسانی 4.10

داده های شبکه بی سیم Verizon نشان می دهد که مشتریان آن در ایالات متحده چگونه در طول همه گیر کوراو ویروس قرار می گیرند ، در حالی که برخی از مناطق کشور بسیار بهتر از سایرین عمل می کنند.

در هنگام حرکت جلسات داده از هنگام حرکت در جلسات داده از یک برج به دیگری ، کاهش عمومی مشاهده می کند.

براساس آخرین گزارش شبکه Verizon ، دستمزدها در سطح ملی 35٪ کاهش یافته است. روز معمولی قبل از ماندگاری در خانه و 6٪ از آنچه هفته گذشته گزارش شده بود ، پایین آمد.

ورایزون گفت بازارهای مترو و پله های نیویورک خود به ترتیب 51٪ و 61٪ بیشترین کاهش را نشان دادند. هندوف برای سایر بازارهای Verizon کاهش یافت:

  • New England: 41٪
  • California and Southern California: 41٪
  • Mid-Atlantic / Greater Washington، Metro DC: 39٪
  • Georgia / Alabama: 18٪
  • کارولیناس / تنسی: 16٪
  • فلوریدا: 10٪
  • سواحل خلیج فارس: 9٪

AT&T گزارش می دهد که ترافیک شبکه اصلی آن – که شامل مشاغل ، پهنای باند منزل و استفاده بی سیم ما است. – در مقایسه با روز مشابه در فوریه ، تا 7 آوریل 24 درصد رشد داشت. دقایق استفاده از صدای بی سیم در مقایسه با میانگین سه شنبه (7 آوریل) 23٪ افزایش یافته است و دقایق استفاده از صدا در خانه مصرف کننده نسبت به روز سه شنبه 33٪ افزایش داشته است. AT&T اعلام کرد که دقیقه استفاده از Wi-Fi از میانگین روز سه شنبه 80 درصد افزایش یافته است.

BroadbandNow گزارش می دهد عملکرد اینترنت در ایالات متحده در حال بهبود است ، با 97 شهر (48.5)) تخریب سرعت بارگیری در این هفته (از 117 یا 59٪ در هفته گذشته – تا 8 آوریل) را ضبط کرد. علاوه بر این ، 139 شهر (69٪) اختلال در سرعت بارگذاری گزارش داده اند ، که براساس نظارت BroadbandNow ، از 144 هفته گذشته یا 72٪ نیز کاهش یافته است. سه شهر افت سرعت بارگذاری بیش از 40 درصد را تجربه می کنند ، از جمله بالتیمور ، مریلند ، لس آنجلس ، کالیفرنیا و فلاشینگ ، نیویورک. و چهار شهر هنوز در حال بارگیری قابل توجهی در سرعت بارگیری هستند: لارنسویل ، جورجیا ، روچستر ، نیویورک ، سنت پاول ، مینه سوتا ، و علاوه بر این جدید Evansville ، Ind.

ICANN.Ogg گفت که به ] COVID پیوست. -19 ائتلاف سایبر تهدید (CTC) ، گروهی با هدف جلوگیری از حمله مجرمان سایبری به مؤسسات و افراد با بازی با ترس درباره همه گیر کروناویروس. این گروه شامل ثبت نام های دامنه (DNS) ، ثبت کنندگان ، کارشناسان امنیتی ، اجرای قانون و مهندسین اینترنت است.

CTC گفت هدف از این کار این است که ، "بزرگترین آزمایشگاه تهدید حرفه ای با کیفیت را در تاریخ امنیت سایبر از خارج انجام دهد. به زیرساختهای ابری اهدا شده و تیم هایی با سرعت سریع از محققان مختلف تهدیدات متقابل ، متنوع ، متقابل جغرافیایی و مونتاژ صنعت ساخته شده اند. "

این گروه در مورد تأثیر حملات مربوط به COVID-19 صحبت کرده و اظهار داشتند که صیادان اعتبار (33٪) و کلاهبرداری ( 30٪) متداولترین تاكتیكی است كه پاسخ دهندگان گزارش كرده اند ، اما اسناد مخرب (18٪) نیز بردار حمله مردمی هستند.

آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) – بخشی از وزارت امنیت میهن – درباره مسائل مربوط به امنیت شبکه COVID-19 با رایج ترین موارد از جمله:

  • فیشینگ ، با استفاده از موضوع coronavirus یا هشدار داد. COVID-19 به عنوان یک فریبنده
  • توزیع بدافزار ، با استفاده از فریب دهنده های coronavirus- یا COVID-19
  • ثبت نام دامنه های جدید حاوی عبارت های مربوط به coronavirus یا COVID-19
  • حمله به راه دور جدید و اغلب با سرعت مستقر – زیرساخت دسترسی و کار از راه دور

CISA در 8 آوریل راهنمایی های جدیدی را در مورد چگونگی رسیدگی به کارمندان دولت از راه دور و افراد بالقوه دیگر برای امنیت شبکه منتشر کرد. "راهنمایی موقت اتصال به اینترنت (TIC) 3.0 به سازمانهای امدادی در تأمین امنیت شبکه و محیط ابری خود". CISA نوشت: "در حالی که این کار قبلی در تأمین امنیت شبکه ها و اطلاعات فدرال بسیار ارزشمند بوده است ، این برنامه باید برای استفاده از منابع IT فناوری اطلاعات با معماری ها و چارچوب های مدرن سازگار باشد. بر این اساس ، تفاهم نامه OMB [Office of Management and Budget] یک رویکرد پیشرفته برای اجرای ابتکار عمل TIC فراهم می کند که انعطاف پذیری بیشتری را برای استفاده از قابلیت های امنیتی مدرن به آژانس ها ارائه می دهد. "

مرکز دفاع فیشینگ Cofense (PDC) هشدار داد از یک برنامه جدید فیشینگ. با هدف گرفتن اعتبار Cisco WebEx از طریق یک اخطار امنیتی برای برنامه ، که Gateway Secure Email Secure خود سیسکو قادر به گرفتن آن نیست. عملیات فیشینگ همزمان با انفجار ترافیک WebEx سیسکو انجام می شود. این شرکت اعلام کرد که ترافیک سیسکو WebEx در 2.5 برابر در آمریکا و چهار بار در اروپا رشد کرده است. ترافیک WebEx از چین با 2200٪ افزایش یافته است (6) ، با بیش از 73 میلیون جلسه در ماه مارس و بیش از 324 میلیون شرکت کننده فعال. این دو برابر بیشتر از آنچه که معمولاً در یک روز پر ترافیک انجام می شود ، می باشد.

به روز رسانی 4.3

در تماس دوم 2 آوریل با صندلی کمیسیون ارتباطات فدرال ، بزرگترین شرکت های مخابراتی و پهن باند کشور از استفاده شبکه در طول COVID خبر دادند. 19 همه گیر در هفته های اخیر حدود 20-35٪ برای شبکه های ثابت و 10-20٪ برای شبکه های سلولی افزایش یافته بود. به طور کلی ، نمایندگان شرکت گزارش داده اند که شبکه های آنها بسیار خوب در حال برگزاری است و انتظار داشتند که مقاومت به این روند ادامه یابد. در گفتگوی خود با رئیس Ajit Pai ، هیچ ارائه دهنده ای از توانایی شبکه های خود برای عدم افزایش و تغییر تقاضا ابراز نگرانی کرد.

"اپراتورها به عنوان مهاجران عمومی از ترافیک به مناطق حومه شهر ، برون شهری و مناطق مسکونی اشاره می کنند زیرا تعداد بیشتری از افراد در طول همه گیری مشغول به کار ، یادگیری و دسترسی به خانه از خانه هستند. آنها گفتند كه آنها همچنان نظارت بر نقاط مهم را دارند تا براي هر مشكلي آماده باشند و در صورت بالا آمدن اوج ترافيك ، ظرفيت را فعالانه افزايش دهند. " این تماس شامل Altice USA ، AT&T ، CenturyLink ، Charter ، Cincinnati Bell ، Consolidated Communications، Comcast، Cox، DISH، Frontier، Hughes، Mediacom، Northwest Fiber، Sprint، T-Mobile، TDS Telecom، TracFone، Cellular USA، Verizon، ViaSat و Windstream.

Broadband اکنون در تاریخ 1 آوریل گزارش داد که بیشتر شهرهای پرجمعیت آمریکا در این هفته در مقایسه با آخرین بار ، کاهش سرعت بارگیری متوسط ​​را دارند. در حال حاضر 117 شهر (59٪) علائم فشار شبکه بالقوه را نشان داده اند که از 88 شهر (44٪) در گزارش هفته گذشته برخوردار است. این شرکت نوشت که 117 مورد (59٪) از 200 شهر برتر در حال ردیابی ، کاهش سرعت بارگیری را در طول هفته گذشته نسبت به 10 هفته اول سال 2020 تجربه کرده اند. در 5 شهر ، سرعت بارگیری بیشتر از 40٪ مشاهده شده است. علاوه بر این ، 144 شهر (72٪) در سرعت بارگذاری دچار کاهش تخریب شده اند که سه کاهش از 40٪ بیشتر است.

ورایزون گزارش داد که مناطق شمال شرقی و میانه اقیانوس اطلس آن به نظر می رسد بیشترین جمعیت را در خانه داشته باشند. طبق گزارش شبکه Verizon. همکاری آنلاین تقریباً 10 برابر در مقایسه با یک روز معمولی ، و رشد در سایر استفاده های اینترنتی تثبیت شده است.

در همین حال ، AT&T گفت که ترافیک شبکه اصلی خود – که شامل مشاغل ، پهن باند خانگی و استفاده بی سیم است – تا اول آوریل 18٪ افزایش یافته است. در مقایسه با همان روز مارس. AT&T در یک وبلاگ همچنین از افزایش 700 درصدی اتصالات به سرویس ایمن و مبتنی بر ابر SD-WAN شبکه استاتیک مبتنی بر ابر (ANIRA) خود در چند هفته گذشته یاد کرده است. ANIRA از IPSec برای تأیید صحت و رمزگذاری بسته های داده از طریق شبکه باند پهن استفاده می کند.

همانطور که بسیاری از کاربران تجاری و مصرف کننده خدمات ویدیو کنفرانس را مستقر می کنند یکی از محبوب ترین – بزرگنمایی – همچنین مهاجمین را به خود جلب کرده است. به حدی که FBI در تاریخ 1 آوریل هشدار صادر کرد و اظهار داشت: با توجه به این که تعداد زیادی از مردم برای ارتباط با ما از طریق ویدئو کنفرانس (VTC) استفاده می کنند ، گزارش های مربوط به ربودن VTC یا "بمباران زوم" در سراسر کشور ظهور می شود.

بازیگران مخرب ممکن است ابزارهای ارتباطی از جمله تلفن های VoIP ، تجهیزات کنفرانس ویدیویی و سیستم های ارتباطی مبتنی بر ابر را برای اضافه بار خدمات و هدف قرار دادن آنها به صورت آفلاین یا استراق سمع در تماس های کنفرانس هدف قرار دهند. بازیگران سایبر همچنین از اختلاس VTC برای اختلال در کنفرانس ها با قرار دادن تصاویر مستهجن ، تصاویر متنفر یا تهدید به زبان استفاده کرده اند.

در نتیجه ، برخی از شرکت ها استفاده از زوم را ممنوع یا محدود کرده اند. رویترز به عنوان مثال نوشت كه شركت موشكی الون مسك SpaceX كاركنان خود را از استفاده از زوم ممنوع كرده است و به "نگرانی های مهم مربوط به حریم خصوصی و امنیت" اشاره كرده است. FBI مراحل زیر را برای کمک به کاهش مشکل ارائه داد:

  • در بزرگنمایی ، دو گزینه وجود دارد که یک جلسه را خصوصی کنید: نیاز به رمز عبور جلسه دارید یا از ویژگی اتاق انتظار استفاده کنید و میزان پذیرش مهمانان را کنترل کنید.
  • پیوندی را به یک کنفرانس تلفنی یا کلاس در پست رسانه ای اجتماعی بدون محدودیت در دسترس عمومی به اشتراک بگذارید. پیوند را مستقیماً برای افراد خاص تهیه کنید.
  • گزینه های اشتراک گذاری صفحه را مدیریت کنید. در بزرگنمایی ، اشتراک گذاری صفحه را به "فقط میزبان" تغییر دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که کاربران از نسخه به روز شده برنامه های دسترسی / ملاقات از راه دور استفاده می کنند. در ژانویه سال 2020 ، زوم نرم افزار خود را به روز کرد. در به روزرسانی امنیتی ، ارائه دهنده نرم افزار teleconference ، به طور پیش فرض جلسات خود کلمه عبور را اضافه کرد و امکان اسکن تصادفی جلسات برای پیوستن را غیرفعال کرد.

بروزرسانی: 3.30

AT&T گفت: ترافیک شبکه اصلی خود – که شامل مشاغل ، پهن باند خانگی و وایرلس – در مقایسه با روز گذشته در ماه مارس ، تا 30 مارس 24 درصد رشد داشت. برخی از الگوهای ترافیک تحرک را نیز خراب کرد: تماس صوتی: + 33٪ ، پیام رسانی فوری: + 63٪ ، پیام رسانی: + 41٪ ، ایمیل: -18٪ ، مرور وب: -5٪ ، ویدئو: + 4٪ ( همچنین بیش از نیمی از کل ترافیک حمل و نقل را شامل می شود). همچنین از آن برای کنفرانس استفاده می کند: راه حل جهانی کنفرانس صوتی کنفرانس AT & T: + 200٪؛ ابزارهای کنفرانس صوتی ، وب و ویدئو: + 400٪؛ رویدادهای پخش در مقیاس بزرگ: +200٪.

AT&T گفت سرمایه گذاری این شرکت در فناوری هوش مصنوعی به آن کمک می کند تا تقاضا را حفظ کند. به عنوان مثال ، این شرکت گفته است که AI با شناسایی علت یا حتی شناسایی فعالانه یک مسئله احتمالی قبل از بروز ، در رفع مشکل و تشخیص مشکلات تجهیزات مشتری کمک می کند. "ما استقرار سریع قابلیت های هوش مصنوعی را در بازارهای خاص تسریع کرده ایم که به ما این امکان را می دهد که بار ترافیک را در یک بخش و در بخش های مختلف متعادل کنیم تا از اضافه بار سلول های خاص و بهبود تجربه جلوگیری کنیم."