نحوه ارتقاء گروهی در VK از ابتدا. TOP 5 راه های مؤثر.
من به شما ، ساکنان انجمن خوش آمد می گویم! من راه جالب تبلیغ یک گروه یا VKontakte عمومی را به اشتراک می گذارم. هر شخصی که تعجب می کند که چگونه از طریق اینترنت پول می گیرد ، با این ایده پیش می آید ، که احتمالاً او باید برای ایجاد گروهی VKontakte برای با درآمد با تبلیغات یا به روش دیگری ایجاد کند. . به عنوان مثال ، در شما تصمیم گرفتید یک گروه VKontakte اختصاص داده شده به را برای موضوع خود ایجاد کنید که در آن را درک کنید و را با کمک آن می خواهید پول بدست آورید. این سؤال منطقی پیش می آید ، برای به اشتراک گذاشتن مشترکین ، [خوانندگانگروه و اینکه چگونه کوکنار کارآمدترین راه برای ارتقاء گروه است به گونه ای که و پول زیادی خرج نشده و هدف اصلی در این گروه خوب بود. بیایید 5 راه برتر را برای ارتقاء یک گروه یا عمومی شروع کنیم.

راه پنجم پروژه های جانبی است
به عنوان مثال ، از هر شبکه اجتماعی ترافیک رایگان وجود دارد یا سایت خود را دارید که ترافیک به آنجا می رود. شما شروع به انتقال ترافیک بازدید کنندگان از وب سایت خود به گروه خود می کنید و آن را از قبل امضا می کنید ، به عنوان مثال ، من یک وب سایت و یک گروه VKontakte دارم. در سایت می توانید فرم اشتراک را به صورت پاپ آپ قرار دهید و شخص در سایت این اطلاعات پاپ آپ را مشاهده کرده و در این گروه مشترک می شود. مطلوب است که سایت و گروه شما در موضوعات مرتبط باشند. درست است ، شما هنوز هم می توانید در سایت هایی با موضوعات مشابه تبلیغاتی بخرید ، اما تفاوت های ظریف وجود دارد و این یک داستان دیگر است.
راه چهارم youtube است
به عنوان مثال ، شما یک کانال اختصاص داده شده برای کسب درآمد در اینترنت و تبلیغ وب سایت و گروهی به این موضوع اختصاص داده شده است. در هر یک از ویدیوهایتان که گروه خود را تبلیغ می کنند ، پیوندی را در زیر ویدیو وصل کنید. "به هر حال ، شما می توانید از طریق پیوند زیر این ویدیو به این گروه بروید و در آنجا می توانید اطلاعات جالبی را درباره موضوع کسب درآمد در اینترنت مشاهده کنید …." و غیره.

راه سوم ، تسلیم شوید .
این ها به اصطلاح مسابقات و جوایز هستند. شاید شما با آنها در YouTube ملاقات کرده باشید ، در یک زمان مستقیماً بسیار محبوب بودند. این است که ، در واقع ، برخی از وبلاگ نویسان محبوب در حال برگزاری مسابقه هستند ، برخی از جوایز nishtyaki ، پول ، جوایز را بازی می کنند. شرط اصلی شرکت در این مسابقه ، اشتراک در یک کانال یا پروژه خاص است ، این مسابقه به اشتراک نامیده می شود. برای دستیابی به این روش می توانید از این روش استفاده کنید. خوب ، پیدا کردن یک کلمه دیگر ، یعنی جلب توجه مخاطبان اول در عموم شما ، دشوار است. مضرات این روش چیست ، پرداخت می شود. و مورد دوم این است که بعد از ثبت نام در روز بعد ، بعد از مسابقه می توانند از عضویت خودداری کنند. در اینجا محتوای و توانایی شما برای حفظ مخاطب مهم خواهد بود. سوم ، دانش آموزان مدارس به احتمال زیاد در چنین مسابقه هایی شرکت می کنند.

روش دوم تبلیغات در شبکه های اجتماعی عمومی است
ما ترافیک شخص ثالث را جذب نخواهیم کرد ، زیرا در سه روش اول ، یعنی از استفاده خواهیم کرد منابع خود سایت VKontakte ، به منظور ارتقاء گروه شما. شما به هر مبادله ای VKontakte به یک مبادله داخلی می روید ، می توانید به یک صرافی خارجی بروید و عمومی را برای خود انتخاب کنید که در آن می خواهید با موضوعات مشابه تبلیغ کنید. پستی را تهیه کنید که مشترکان را به خود جلب کنید ، این پست را تست کنید و از قبل ارسال کنید در اصل ، همه چیز در اینجا ساده است ، اما تفاوت های ظریف در اینجا چیست ، باز هم ، برای اینکه بطور موثر در تبلیغات عمومی تبلیغ کنید ، باید تبلیغات خلاقانه کنید. این به نظر می رسد آشکار است ، اما همه نمی دانند چگونه می توانند تبلیغات موثری انجام دهند. واقعیت این است که با تبلیغات مؤثر ، مشترک با هزینه ارزان خارج می شود. شما می توانید تا حد امکان بر چه نوع مخاطبی که در جامعه خود جذب می کنید تأثیر بگذارید ، اگر نمی خواهید جامعه شما فقط توسط دانش آموزان مدارس جذب شود ، در آن دسته از تبلیغاتی که کاملاً متشکل از بچه های مدرسه و غیره است ، تبلیغ نمی کنید. در اینجا می توانید روی مخاطبی که برای پروژه خود انتخاب می کنید تأثیر بگذارد.

روش اول ، هدف گذاری.
هدف گذاری چیست؟ یک مخاطب تبلیغاتی در مخاطب وجود دارد که شما در آن تبلیغ را تنظیم می کنید ، مخاطبی را انتخاب کنید که تبلیغ خود را نشان دهد و مشترکان را هم اکنون جذب کنید. چگونه کار می کند؟ شما در حساب تبلیغاتی VKontakte ثبت نام می کنید ، چقدر می خواهید برای تبلیغات تبلیغاتی هزینه کنید ، پول جمع کنید. بعد ، تست کنید که کدام تبلیغات موثر بوده و کدام یک نبودند. تبلیغات ناکارآمد را خاموش کنید ، فقط حداکثر کارگران را رها کنید و مشترکان گروه خود را با هزینه قابل قبولی که محاسبه کرده اید جذب کنید. نکته اصلی در اینجا تست هرچه بیشتر رویکردهای تبلیغاتی است. اگر یک یا دو تبلیغ را ایجاد کنید و آنها را بر روی مخاطب هدف آزمایش کنید ، پس به احتمال زیاد شما نتایجی را که باید انجام دهید دریافت نخواهید کرد. برای پیدا کردن یک ، دو کارگر ، باید 50 یا 100 تبلیغ را آزمایش کنید. شما 50 تبلیغات مختلف را پر می کنید ، تست می کنید ، برای هر تبلیغ پنج تا شش روبل ادغام می کنید و می بینید که چند اشتراک برای این پول داشته اید. بنابراین ، تبلیغاتی را انتخاب کنید که حداکثر تبدیل تبلیغات به یک اشتراک باشد.
.