نحوه تغییر مخاطبان حلال در شبکه های اجتماعی: 2018 در مقابل 2019
می بینید که اینستاگرام چقدر به حجم همه مخاطبان افزوده است ، رکود VK از هر نظر و کاهش قابل توجه در کاربران ثروتمند در Odnoklassniki.
علاوه بر این ، RBC به طور معجزه آسایی فرو رفت.
جالب است که فیس بوک به هیچ وجه تغییر نکرده است.
این نمودار باید قادر به تفسیر باشد. اگر کل جمعیت روسیه 12-64 را با درآمد کامل بگیریم ، 79٪ آنها در VK ، 40٪ در Fb و 62٪ در اینستاگرام هستند. چنین تفسیری.
داده های تحقیق مدیاسکوپ.
.