استراتژی کار با oCPM
Yohoooo!
خلاصه ، من تمام روز را در هدف گذراندم ، فرمت oCPM را بیشتر آزمایش کردم. Source = "https://vk.com/emoji/e/f09f9187f09f8fbb.png" />
وظیفه ای وجود دارد: برای به دست آوردن مشترکان تا 10 روبل.
از آنجا که ترافیک اولیه همیشه ارزانتر است ، باید در اولین صد و یکم حفظ کنم هزاران نفر ، 4-6 روبل.
من یک مبحث چربی را در موضوع خود جمع کردم به طوری که مجبور نیستم چند روزی صبر کنم تا الگوریتم یاد بگیرم. 2.5 میلیون نفر ثبت نام کردم ، 25+ ICA ، RF با فیلترهای طاقچه. بید و راه اندازی در یک CA ، oCPM را در منطقه 9-10 روبل تنظیم کنید.
چرا چنین سرعت بالایی؟ – کار این است که آموزش سیستم را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید و سپس قیمت را پایین بیاورید.
لحظه ها:
پس از اولین کلیک ، تبلیغات همیشه به سمت x2 + بر روی برداشت از دیگران پرواز می کند.
اگر خلاق یک کلیک دوم روی صد برداشت اول دریافت کند ، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند. فقط با جدایی از مدار پرواز می کند و با اطمینان می توانید بقیه پست ها را متوقف کنید اگر هنوز صفر وجود دارد (به طور موقت).
پس از 5-10 اشتراک ، هزینه را به 7 روبل کاهش می دهم و آن را شیب می کنم ، تا حدود صد روبل. اگر تصویر (قیمت مشترک) رضایت داشته باشد ، ما هزینه مورد نظر مشترک را به 5-6 روبل می رسانیم و شروع به شستشو می دهیم.
تنظیم تبلیغات را فراموش نکنید.
اگر مرد پولدار هستید – برای سرعت بخشیدن به روند ، ابتدا می توانید روی مدل CPM کار کنید و پیدا کنید بسته های خلاقیت ، و سپس آنها را در oCPM بارگذاری کنید.
شماره های خمیر را روی صفحه آزمایش کنید.
اگر زیر این پست سؤال مشخص نیست ، ما
ارسال شده است ویرایش شده است Pufitun: 04 03 2020 – 19:41