من در جامعه اطلاعاتی آزمایش كردم كه چه چیزی را توانستم پیدا كنم و چگونه بود؟
من همزمان چندین پست را راه اندازی كردم. من محدوده قیمت را از 5 تا 9 روبل تنظیم کردم ، چنین نوار توسط پروژه تعیین شده است و این ارقام بدون مشکل در CPM بدست می آید.
در روزهای ابتدایی ، تقریباً هیچ چیزی خاموش نمی شد ، گاهی اوقات 0 برداشت ، غالباً 20-30 برداشت در روز و صفر اقدامات ، این طبیعی – مرحله آموزش مدتی طول می کشد. چند روز بعد ، نیمی از خلاقان درگذشت ، که به طور کلی متوقف نشده اند که از قفل باز کنند. برعکس ، بخش دیگر شروع به برداشت سرعت کرد. دیروز اورکلاک خاصی بود ، شاید چیزی در سیستم تغییر کرده باشد یا چیزی شبیه به این باشد و یاد بگیرد. من به آزمایش آن ادامه خواهم داد.
![f09f9189f09f8fbb.png" data-imageproxy-source = "https://vk.com/emoji/e/f09f9189f09f8fbb.png "/> موفق19459005] ممکن است از هزینه مشترکان فراتر رود و چارچوبی که در oCPM با خلاقیت ناموفق انجام می شود ، بهتر است بلافاصله یک دوجین گزینه را آماده کنید. </p>
<p> در تصویر ، یک موضوع آزمایشی موفق ، مخاطبان 2 میلیون MCA 30+ نفر. </p>
<p> برای کسانی که از دست رفته اند: یک هفته پیش یک روش پرداخت oCPM برای مشترکین وجود داشت. </p>
<p> ویژگی های مدل پرداخت. <br /> – فقط در قالب "ضبط با دکمه" کار می کند. <br /> – برای دکمه های موجود: "بپیوندید" ، "مشترک" ، "من می روم". <br /> – مورد نظر هزینه ورود از 1 تا 500 روبل است. <br /> – پرداخت هزینه برای برداشت آگهی است ، نه ورود. <br /> – سیستم انتخاب می کند توسط هزینه در حال اجرا به ازای هر 1000 برداشت. <br /> – این تبلیغ توسط کاربرانی مشاهده می شود که احتمالاً مشترکاً در انجمن عضویت دارند. <br /> – اگر سیستم نتواند شرط چنین هزینه مشترکی را برآورده کند ، برداشت ها به طور چشمگیری کاهش می یابد یا تبلیغات متوقف می شوند. </p>
<p> <span rel=](https://zismo.biz/interface/imageproxy.php?key=811e598d085165a48bd2323f900258db82aee935f4d0ae503986b4f54c464b50&img=https://vk.com/emoji/e/f09f9189f09f8fbb.png)
