در No Roll Jitter در این هفته ، ما جدیدترین ها را در یک مرکز تماس و ادغام خدمات مشتری ، یک سرویس صوتی ، SD-WAN با منبع باز ، یک دستیار جلسات هوش مصنوعی و اولین کسب صنعت سال 2020 به اشتراک می گذاریم.
Nice inContact ، Zendesk Partner on Integration
ارائه دهنده مرکز تماس با ابر NICE inContact و ارائه دهنده نرم افزار خدمات مشتری Zendesk این هفته نماینده CXone را برای Zendesk نشان داد. Nice inContact گفت: با برنامه یکپارچه ، شرکت ها می توانند از قابلیت های مرکز تماس NICE در تماس با ما و نرم افزار خدمات و مشارکت مشتری Zendesk از یک رابط واحد استفاده کنند. طبق برنامه Nice inContact ، این برنامه در حال حاضر از طریق بازار Zendesk بدون هزینه اضافی در دسترس است.
CenturyLink خط خدمات صوتی را گسترش می دهد
این هفته ، ارائه دهنده خدمات ارتباطات صوتی و در زمان واقعی CenturyLink مجموعه ای از خدمات صوتی را با معرفی CenturyLink Engage گسترش داد.
CenturyLink Engage شامل یک برنامه تلفن نرم افزاری برای رایانه های شخصی ، رایانه لوحی یا تلفن های هوشمند است و با توجه به CenturyLink ، خدمات با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سایر ابزارهای افزودنی افزوده می شود. علاوه بر این ، Engage از مسیریابی پیشرفته تماس ، صوتی ، تصویری ، پیام رسانی فوری ، همکاری به اشتراک گذاری پرونده و دسترسی به قابلیت های مرکز تماس ، به همراه گزینه ای برای آوردن اینترنت و تلفنهای سازگار خود استفاده می کند.
شرکت CenturyLink گفت: مشارکت را می توان با سایر محصولات CenturyLink همراه کرد و هم اکنون در ایالات متحده آمریکا با برنامه هایی برای عرضه آن به بازارهای بین المللی در دسترس است.
FlexiWAN به طور کلی در دسترس می باشد
ارائه دهنده SD-WAN flexiWAN این هفته به طور کلی با راه حل SD-WAN منبع باز آن ، پس از انتشار منبع منبع فناوری آن در اواخر سال گذشته ، در دسترس قرار گرفت. از ویژگی های این خدمات می توان به مدیریت چند مستاجر ، تأمین صفر لمسی ، صورتحساب مبتنی بر کارت اعتباری ، معیارهای کیفیت تونل ، تشخیص خطا و اعلان ها و IPSec بر روی تونل های VxLAN اشاره کرد ، از جمله دیگر مطابق flexiWAN .. علاوه بر این ، flexiWAN هم موجود است به عنوان یک نرم افزار فقط یا به عنوان برنامه ای در زمینه سخت افزار اختصاصی از طریق شرکای خود ، از جمله Advantech ، Lanner و Silicom.
Avoma دستیار جلسه AI را معرفی می کند
راه اندازی AI Avoma این هفته دستیار جلسات مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای تیم های مشتری دار راه اندازی کرد. به گفته Avoma ، معاون جلسات Avoma به مکالمات مشتری گوش فرا می دهد و رونویسی می کند ، همچنین مواردی را ایجاد می کند و به یادداشت ها در مورد موضوعات کلیدی و بینش مربیگری مانند آنچه هنگام مشتری از یک رقیب ذکر می کند چه کاری باید انجام دهد. علاوه بر این ، کاربران می توانند کلمات کلیدی را جستجو کنند ، به یک مکالمه ضبط شده گوش دهند و کلیپ ها را از طریق داشبورد به اشتراک بگذارند.
بنا به گفته Avoma ، Avoma به عنوان دستیار سالانه یا ماهانه در هر دو سطح به علاوه ، حق بیمه یا سطح سرمایه گذاری (40 دلار ، 70 دلار یا مقدار دلخواه برای هر کاربر ، به صورت ماهانه ، به ترتیب برای مشترکین سالانه) به عنوان دستیار جلسه ارائه می دهد.
Enghouse Dialogic Acquires Dialogic
هفته گذشته ، ارائه دهنده نرم افزار سازمانی Enghouse Systems ارائه دهنده راه حل ابری Dialogic را با قیمت تقریبی 52 میلیون دلار بدست آورد. Enghouse گفت ، با دستیابی به این هدف ، Enghouse سبد محصولات خود را گسترش می دهد تا خط نرم افزار پردازش رسانه ها ، کنترل کننده های جلسه و راه حل های شبکه مبتنی بر نرم افزار را شامل شود.
آیا به دنبال شرکت های بیشتری و سایر فناوری های UCC هستید؟ سپس ، مطمئن شوید که لیست در حال نمایش غرفه داران برای Enterprise Connect 2020 را بررسی کنید و از امروز برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید. ثبت نام اکنون باز است؛ برای صرفه جویی 200 دلار از نرخ فعلی ، از کد NOJITTER استفاده کنید!